miércoles, 17 de octubre de 2012

autumn

Poema: "El meu amor sense casa"  Maria Merçè Marçal. Es mi pequeña interpretación gráfica otoñal.

Poem: " my love without house" Maria Merçè Marçal.  It's my small graphical autumnal interpretation.

«El meu amor sense casa»

El meu amor sense casa.
L’ombra del meu amor sense casa.
La bala que travessa l’ombra del meu amor sense casa.
El vent que arrenca les fulles que cobreixen la bala que travessa
l’ombra del meu amor sense casa.
Els meus ulls que arrelen en el vent que arrenca les fulles
que cobreixen la bala que travessa l’ombra del meu amor sense casa.
El meu amor que s’emmiralla en els ulls que arrelen en el vent
que arrenca les fulles que cobreixen la bala que travessa l’ombra
del meu amor sense casa.

2 comentarios:

  1. Hola Ana! Vi tu página de facebook en el grupo Illustration de linkedin y me gustó mucho tu trabajo! :)

    ResponderEliminar
  2. Gracias Pili!! que ilusión tener un comentario! jejejej

    ResponderEliminar